X

Telefonie in de cloud

We kunnen er niet meer omheen: persoonlijk contact met patiënten wordt steeds belangrijker. De cloud telefonie oplossing van Felloo kan u hierin naadloos ondersteunen.

Uw telefooncentrale en CRM-systeem worden aan elkaar gekoppeld. De patiëntkaart in uw Dental software wordt door deze koppeling direct getoond als er gebeld wordt. In één oogopslag ziet u alle belangrijke informatie, zoals eerdere afspraken, opmerkingen en zelfs röntgenfoto’s. De assistent heeft nu ook direct inzicht in wat de tandarts met de patiënt besproken heeft, en andersom.

Geavanceerde mogelijkheden

Wanneer alle lijnen bezet zijn, worden mensen in een wachtrij gezet. Deze wachtrij kan worden voorzien van bijvoorbeeld ene melding van het aantal wachtenden en wachtmuziek. Ingesproken voicemailberichten kunnen verzonden worden naar uw e-mail.

Effectiever en persoonlijker contact met uw patiënten?

Ervaar het zelf
Image-2

Vast - Mobiel

Kies zelf op welk toestel u bereikbaar wilt zijn in uw tandartspraktijk!

Meer informatie
Image-2

Klant contact center

Optimaliseer de tevredenheid van uw patiënten met een klant contact center.

Meer informatie
Image-2

Bereikbaarheidsoplossingen

U houdt overzicht door al uw communicatie-kanalen aan elkaar te koppelen.

Meer informatie